31 juli 2016

STOCKHOLM

Efter Gotland bar det av mot Stockholm och vi spenderade två nätter där.
En dag strosade vi omkring i innerstan och hade två mål det första ..

... var Vasamuseet.
 


Från museet gick vi mot Gamla Stan och kände att ett foto en av mina favoritbyggnader måste man ta.


Vi plus några tusen till människor hade såklart hittat ner till Gamla Stan där vi köpte en matbit och glass.
Man får passa på att fota i en gränd när det inte är några människor.


Mysiga caféer finns det överallt i denna del av stan och tyvärr minns jag inte namnet på denna, var inne i en sockerfallkoma och var tvungen att köpa en rejäl bit mat.


Efter Gamla Stan vandrade vi mot Slussen och mot slutmålet, passerade många
gamla byggnader på vägen.



Slutet var detta mål och hade tur att vi hittade en liten lekpark i närheten som barnen och mannen stannade vid , så jag fick springa igenom Fotografiska och bland annat se min favorit Bryan Adams.
Hej Då för denna gången.

Vi har sedan spenderat några dagar hemma och sedan när värmen kom åkte vi till stugan i Halmstad.
Nu väntar 1 vecka på  sommarkurs och sedan en vecka till i Halmstad.

Vill ni se mer bilder kolla gärna mitt
IG
@vintagehouse.

Ha en fortsatt go Sommar
!
Kram
Sandra

3 kommentarer :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra