17 november 2014

VÅRT BADRUM

Vi renoverade vårt badrum för ca 8 år sedan och då var jag inne i min mest romantiska period.
Det skulle målas vitt, vitt och åter vitt.
 Sådan tur är att jag valde en neutral bas och jag känner att den håller än idag, svart vitt rutigt golv, pärlspont på väggen ( hade velat ha råspont istället men det duger) kristallkrona och lejontassbadkar.
Skåpet hittade vi på Östregård i Moheda och målades såklart vitt, men efter några år kände jag att jag ville ha en tyngre känsla.
Valet föll på svart och bort med krusidullerna som satt på dörrarna, en ny färg kan verkligen ändra om en hel möbel.

 
 
 
Denna tvål är helt fantastisk, det är en njutning varje gång man tvättar händerna.

Kram
Sandra

3 kommentarer :

  1. Vad fint ni har det! Badrumsskåpet passade riktigt bra med den färgen!

    SvaraRadera
  2. so süße bilder!!! einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

    SvaraRadera
  3. Jag har alltid velat ha ett sådant golv, som hemma hos farmor!
    Men så är jag galen i rutigt, vilket inte gäller resten av familjen.
    Jag drömmer vidare, bagarstugan ska få ett. Det är jag säker på :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra