12 september 2013

VARDAGSRUM

VARDAGSRUM
Vi har ett väldigt svårmöblerat vardagsrum som är smalt och litet, vet inte hur många gånger vi har möblerat om och den senaste lösningen var att placera soffan mitt i rummet.
Vilket är den bästa hittills.
Vardagsrummet leder ut till en stor hall och där är planen att plocka bort parketten och ta fram brädgolvet för att få samma nivå på golven och sedan måla det i samma nyans som golvet i vardagsrummet.

Soffan är en Eketorp där vi har plockat bort ryggkuddarna för vi tyckte att den var alldeles för smal, har istället ersatt dem med kuddar från försvaret i det bästa linnetyget.
Som skydd har jag lagt ett madrassvar från försvaret också i samma härliga linnetyg.
Ta hand om er!

PS: Om ni är intresserade av kuddvar eller madrassvar så har jag några som jag säljer.
275 kr/st för kuddvar och 600 kr för madrassvar.
maila: sandra.evy@iname.com

Kika in hos Fabriken för mer vardagsrum.

KRAM
SANDRA


3 kommentarer :

  1. åh så fint.
    Ha en fin torsdagskväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Läckert vardagsrum i vilket fall som helst ;)))
    Önskar dej en fin helg!!
    Kram till dej!!
    Bia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra