21 februari 2013

JAG....

Detta är JAG.
Bilden är från Eloras Dop i september.
Jag är hela 36 år fyller 37 i år men det är långt kvar tills dess.
Bloggen har funnits i snart 7 år och under den tiden har mycket hänt i mitt liv.
3 barn är de största miraklerna och just nu är jag mammaledig i ca 1 år till.
Stora passionen i livet är inredning och gamla ting, älskar hitta de där unika sakerna som ingen annan har.
Nä nu hinner jag inte skriva mer 3 barn som är på mig så det är nog dax att hitta på något...
Vi mår mycket bättre och livet börjar återvända och nu håller jag tummarna att vi är friska i minst 1 vecka i alla fall...

Kram
Sandra

 


11 kommentarer :

  1. gratuluje wytrwania i życzę powodzenia

    SvaraRadera
  2. Je découvre votre blog et je suis sous le charme...Je vais vous mettre dans mes liens !!
    Douce journée.
    So.

    SvaraRadera
  3. In relation to the last paragraph, the question had
    arisen by the people that how the diet can be eaten by us in the same form in which it was utilized by our ancestors.
    The fact is, most grains are quite high in glycemic index, meaning that they make
    your blood sugar go up rapidly, and send you crashing down
    soon thereafter. Long Hair on the Paleo Diet: Omega-3s.



    Also visit my weblog ... paleo diet alcoholic drinks

    SvaraRadera
  4. Hej söta!!!!
    Ha fina dagar nu med dina små hjärtan!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild på dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Fräsch som en nyutsprungen nyponros! Kramar från oss i Blekinge

    SvaraRadera
  7. Hoppas verkligen ni får vara friska ett bra tag!!!
    Önskar dej en fin kväll och en lika fin morgondag!!!
    Kramen från bia

    SvaraRadera
  8. Älskar din HÄRLIGA blogg...
    Önskar dig en fortsatt fin vecka!

    Titti

    SvaraRadera
  9. There are a large number of ways for getting more and more fans for your fan
    page. Buying fans or views is a clean process
    and delivered to you on time. When this happens, you
    get more natural views from real people who will come
    across your video and it becomes famous.

    Also visit my page :: increase youtube views
    My web page > http://socialbears.com/youtube-views/

    SvaraRadera
  10. Härliga du! Visste inte att du bloggat så många år, och så mycket du hunnit med förutom dina mirakel.
    Visst har du det unika som ingen annan har, på många sätt Sandra!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra