30 maj 2010

En mysig Morsdag

Önskar jag Er idag....

Varma kramar
Sandra

9 kommentarer :

  1. Önskar dig också en härlig morsdag, hoppas du får tårta och solsken. Här blir det tårta till veckan istället.
    Ha en bra mors dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. hei.
    ønsker deg en herlig morsdag,
    i norge feirer vi den i mars.
    kos deg masse,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Detsamma till dig! Idag äter jag tårta, mums, det är mammornas dag och då gör man lite som man vill eller hur?? hihihi. Kram P

    SvaraRadera
  4. Hej,
    precis hemkommen från vårt arbetsläger, phu d v s vårt sommarhus...ska inte det vara för avkoppling???? Jag känner mig som en skållad råtta... men jag har en massa spännande betongprojekt som står och "brinner" där ute så visst finns det ljuspunkter. Nu har vi ätir morsdagsmiddag och snart blir det kaffe!

    Hoppas du har haft en fin morsdag!
    Kram monica

    SvaraRadera
  5. Detsamma till Dig Sandra!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hoppas du har haft en riktigt mysig Mors Dag Sandra! Vi hörs i veckan!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  7. Hej Sandra!
    Vilken fin bild! Hoppas du haft en trevlig Mors Dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Hoppas du med haft en fin dag vännen!
    Med mycket kramande och gott fika..

    ♥Mia

    SvaraRadera
  9. Tack! Jag får verkligen önska detsamma och att din dag varit fin. Jag har jobbat och möblerat om idag.

    Önskar dig en riktigt fin början på kommande vecka!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra