7 december 2008

2 Advent
Nu börjar nedevåningen bli färdig pyntad i vitt vitt och lite grönt..
Uppe får det bli mer tomtar, snögubbar och röda kulor i lillkillens julgran.
Det har blivit en hel del gjort den här veckan oxå.

Köksfönstret med ett kakfat inköpt för några år sedan på Hemtex som jag har pyntat med mossa,kottar,gamla kakformar och annat smått och gott.
Hallen nere har jag gjort strutar av notpapper och skrivit siffror sedan massa levande ljus. Finns inget vackrare.

När jag var i Moheda hittade jag små stjärnljusstakar som jag tycker är så vackra..

På "finbordet" har det blivit en bricka med massa glas.. De stora ljusstakarna hittade jag i Lund och de små i Moheda.

En gammal bibel har fått lite pynt..

kram
Sandra




4 kommentarer :

  1. Så vakkert, og for en julestemning det ble :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen vackra bilder. Sådana som man blir glad av! =o)

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen mysigt hemma hos dig/er!!!
    Ingen bild på hallen? Det måste du ju visa här, så snyggt!!!
    Kramar!!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra