4 oktober 2006




Hej,

Har en längre tid varit inne och kollat på några underbara bloggar.
Så jag tänkte att jag får fixa en egen.

Jag är en tjej som älskar lantlig inredning med ett hus som håller på att bli mitt drömhus.
Jag och min man har haft huset i snart 2 år och det börjar se riktigt mysigt ut.
Kommer att lägga ut lite bilder inom snar framtid.

Förutom renovera gillar jag att pyssla och har tänkt någongång i framtiden starta en webbutiken med min bästa väninna. Vi har gjort lite mys saker som vi har sålt på marknader.


Kram
Sandra

9 kommentarer :

  1. Hej där! Kul med ny inredningsblogg! :) Är det ditt hus på bilden? Ser mysigt ut!

    SvaraRadera
  2. Velkommen til bloggernes verden! Det blir artig å følge med på bloggen din framover! :)

    SvaraRadera
  3. Hei og velkommen til bloggverdenen. Fant din kommentar hos Ingrid så måtte jo inn å kikke. Skal følge med her. Blir spennende å se bilder fra ditt hus etterhvert : )

    SvaraRadera
  4. Hei! Gratulerer med ny blogg! Denne blir nok spennende. Fant deg via Ingrids blogg. Kommer igjen og kikker senere. :o)

    SvaraRadera
  5. Hei Sandra:)
    Grattis med nu innredningsblogg, og velkommen.
    Gleder meg masse til å følge bloggen din, og til og få se bilder av ditt drømmehus.
    Jeg fant deg også hos Ingrid, og titter gjerne innom senere!
    Kram fra Anniche-
    Http://www.anniche-design.blogs.no

    Ser at bare de fra blogspot kan legge inn hilsen her....Derfor legger jeg igjen min blogshop adr, men ser du på linken over, så er edt min adr- om du har lyst å titte innom:))

    SvaraRadera
  6. Hej Anna,
    Jättekul att du har varit inne. Det är tyvärr inte mitt hem utan ett hem på nätet men det är ett av mina favoriter. Älskar den danska bohema stilen

    SvaraRadera
  7. Tjena! Kul med en ny "lantlig"-blogg. Ska bli spännande att se vad du kommer att skriva om. Titta gärna in på min blogg oxå. *vink*

    SvaraRadera
  8. Hej hittade just din blog via Anna. Jättekul med en ny blogg. Hoppas du kommer skriva mycket och ofta;)

    SvaraRadera
  9. Heihei!:)Velkommen til bloggverdenen;) Bloggen din ser veldig spennende ut!:) Gleder meg!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra